Tweety na temat @pzworgpl

Logowanie

0

Aktualności

Ogólnopolska Konferencja Sportu Rzutowego

Aktualności | 2009-11-24 | Publikujący: Okręg PZW w Poznaniu

W dniach 13-14 listopada Okręg PZW w Poznaniu był organizatorem Ogólnopolskiej Konferencji Sportu Rzutowego. Dwudniowa konferencja nakreśliła program działania na rok 2010 w sporcie rzutowym. W konferencji uczestniczyli przedstawiciele Władz Miasta i Gminy Szamotuły oraz Powiatu Szamotulskiego.

 

Uczestnicy wygłosili następujące referaty:

  • Referat Jacka Kuzy „Pespektywy rozwoju dyscypliny rzutowej oraz nakreślenie kierunków działania     na najbliższą przyszłość".( referat + prezentacja multimedialna)
  • Referat Artura Kalinowskiego „Wprowadzenie istotnych zmian w przepisach organizacyjnych     dyscypliny rzutowej podstawą do podniesienia poziomu organizacyjnego zawodów oraz osiągnięcia     lepszych wyników sportowych". (referat + prezentacja multimedialna)
  • Referat Włodzimierza Targosza „Analiza wyników kadry narodowej w latach 2005-2009 w     porównaniu z drużynami narodowymi innych krajów". (referat + prezentacja multimedialna)
  • Referat Dionizego Mikołajczyka „Organizacja zawodów rzutowych poza wielkimi metropoliami     szansą     na rozwój i popularyzację dyscypliny rzutowej wśród młodzieży".

 

Najważniejsze ustalenia konferencji:


A. Ustalenie kalendarza zawodów:
20 - 21 marzec 2010 - zawody halowe w Busku-Zdróju
21 - 23 maj 2010  - zawody Pucharu Polski w Zamościu
4 - 6 czerwiec 2010 - zawody Pucharu Polski w Inowrocławiu
18 - 20 czerwca 2010 - zawody Pucharu Polski w Katowicach
31 lipiec - 1 sierpień 2010 - zawody Pucharu Polski w Szamotułach
20-22 sierpień 2010 - Rzutowe Mistrzostwa Polski w Bydgoszczy
24-26 wrzesień 2010 - zawody Pucharu Polski w Skierniewicach

Okręg PZW w Białymstoku wystosował wniosek o przyjęciu jego kandydatury na organizatora Rzutowych Mistrzostw Polski w 2012 roku. Udzielono jednogłośnego poparcia do organizacji tych zawodów.
Wstępną kandydaturę na organizatora Mistrzostw Polski w 2011 wysunął Okręg PZW w Zamościu – jest to decyzja nie wiążąca.


B. Uchwalenie kosztów uczestnictwa i organizacji zawodów:
opłata startowa za zawody Puchar Polski 270zł,
opłata startowa za zawody Mistrzostwa Polski 350zł,
opłata za uczestnictwo w konferencji sportu rzutowego w granicach 150zł.


C. Ustalenie terminu kursu dla instruktorów sportu rzutowego na 1 i 2 stopień
Termin: 16-18 kwietnia 2010r.
Organizator: Okreg PZW w Lublinie.


D. Powołanie zespołu roboczego, który przygotuje nowy regulamin zawodów w dyscyplinie rzutowej:
Jacek Kuza, Paweł Stopa, Artur Kalinowski - zobowiązano komisję do opracowania przepisów sportu rzutowego wg przepisów ICSF'u w terminie do następnej konferencji.


E. Wniosek do Zarządu Głównego o uchylenie zapisów Uchwały ZG PZW nr 66 z 14.12.2007r. w części dotyczącej wprowadzonych tą uchwałą zmian w punktach:
1). 6.3.2. dotyczących wprowadzenia w klasyfikacji indywidualnej 2-boju muchowego we wszystkich kategoriach, 3-boju spinningowego w kat. kobiet i mężczyzn oraz w klasyfikacji drużynowej 2-boju multi,
2). 6.3.3. dotyczących wprowadzenia klasyfikacji drużynowej w 2-boju multi ( z pozostawieniem zmiany dotyczącej składów drużyn męskich i młodzieżowych,
3). 6.4.3., 6.4.4. i 6.4.8. dotyczących ustawienia rzutni do arenberga, skisha spinningowego i skisha multi),
4). 6.8.1. dotyczących wprowadzenia klasyfikacji drużynowej w 2-boju multi,
5). Rys. nr 2, nr 3 i nr 7.


F. Inne ustalenia:
- Zmniejszenie ilości pucharów. Puchary są przyznawane za miejsca 1-3. Organizator decyduje ile przyzna pucharów.
- Dyplomy otrzymuje tylko młodzież za zajęcie miejsc od 1-6, seniorzy i kobiety dyplomów nie otrzymują. O ostatecznej ilości dyplomów decyduje organizator.
- Medalujemy w indywidualnych Mistrzostwach Polski:
Kadetów w 3 boju spinningowym
Juniorki i Juniorów w 3 boju i 5 boju
Kobiety w 5 boju i 2 boju multi
Seniorów w 5 boju i 2 boju multi
- Medalujemy w drużynowych Mistrzostwach Polski tylko jednego drużynowego Mistrza Polski w 5 boju w kategorii Kobiet i Seniorów, w 3 boju w kategorii młodzieży do 18 lat bez podziału na płeć
- Drużyny młodzieżowe startują w składzie 3 osobowym
- Imienny skład drużyn i deklaracja konkurencji w jakich biorą udział poszczególni zawodnicy należy zgłosić do 2 dni przed zawodami
- Wzór karty zgłoszenia opracowuje organizator wg potrzeb.


G. Organizator kolejnej konferencji
Okręg Legnicki: w terminie po 15 października 2011 w Karpaczu.

 

Poleć znajomemu

Zdjęcia

Dodaj komentarz

Informacja
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.